Nieuw

maart 5, 2009

Een nieuwe lente, tijd voor een nieuwe verhuis. Na vier straatnamen op mijn palmares, heb ik nu een tweede, verse blog opgestart! WordPress zou beter moeten zijn, mij terug wat moeten kunnen motiveren. Ik beloof niets en kan alleen mijn best doen.

Aangezien zichtbaarheid ook alles lijkt te zijn, moet ik misschien ook eens een ‘campagne’ op gang proberen zetten. Maar wie zit er te wachten op een nieuwe blogger met een bereik van het kaliber imke dielen of pakweg pietel. Mijn interesses zijn te breed om voor een specialiteitsblog te gaan. Bon, ik ben wie ik ben en plan niet bewust te gaan veranderen. We zullen wel zien waar de evolutie der mensheid en der technologieën mij brengt.

3 Reacties to “Nieuw”

  1. Jonasty said

    Alle, kzal em hier is bij mijn fav’s zetten. Vreemd dat ge niet gegaan zijt voor een eigen domeinnaam. Kost quasi niets meer en dan kunt ge de ‘wordpress’ uit de titel laten + layout zelf kiezen. Als je er bovendien wat google ads op zet, is het al helemaal gratis… Tis maar dat je ’t weet 🙂
    Greetz

    • pisblom said

      ja ik weet het eigenlijk wel en met een rasechte goeie webdeveloper als homie ben ik dus misschien wel een kieke om daar niet voor te gaan, het zal aan mijn bescheidenheid liggen denk ik…

      • Jonasty said

        een kieke, laten we het daar op houden 😉
        Uw homie zijne website staat precies nog niet online, want zijn indexpagina w bevolkt door futurewebreclame, waarvan ik sterk vermoed dat het zijn webserver betreft.
        Groet

Geef een reactie

