Speurlock Holmes

maart 17, 2009

Na een bombardementje van hete smsbommen van een krolse tijger is het tijd voor het betere speurwerk.

Voicemailnaam is gekend, maar een echte sluwerd zou natuurlijk voor een fictieve voicemail gaan.img_0306

Ik trek dus op pad, volledig incognito, maar waarschijnlijk des te onsubtieler als het zal neerkomen op het stellen van vragen die me moeten helpen om de waarheid te achterhalen.

Ik kan de complotparanoia nog niet lossen, al lijkt niets in zo’n richting te wijzen. Ik zal het complot achterspeuren, ik zal het achtervolgen, ik zal het verpletteren en verslaan tot compote, dat complot.

2 Reacties to “Speurlock Holmes”

  1. Miss evil said

    just goooo en dan zal je wel zieeeen

  2. Hoss said

    Subtiele speurneus, zoudt ge eens niet gauw een verslagje maken van TSV the other night en de 1000 front row photo geeks daar aanwezig?

Geef een reactie

