de kat krabt the crap van the trap

april 7, 2009

waarschuwing: alles is overdreven. Waarschuwing 2: this is crap


Soms is alles niet voor publicatie vatbaar

dan blijf ik stil

dan denkt men: ze zwijgt, het is stil, het is doods.

Maar stille waters hebben diepe gronden. Diepe gronden hebben gevaarlijk diepe afgronden.

Maar ik val niet

het is dat ik niet val.

diepe waters doorzwemmen, ja.

maar verdrinken in een stel oogvijvers, neen. Zelfs als ik wou dan zou ik blijven drijven, maar dan met zwembandjes, geen lovehandles. ๐Ÿ™‚

Woorden vind ik nog

daden doe ik

Maar die emo-crap vind ik slechts in muziek in treinen die door regen rijden รณf in films…

Maar waar nog?

Waarmee zou ik genoegen nemen, moest een genoeg-neem-kans zich ooit aanbieden?

Gepieker, gezever, a lot of crap, mijn verwerking duurt tripel zo lang. Ge PIEK er. ged acht en gang en

Wat duurt zo lang, het duurt zo laaaaaaang

bij gebrek aan die emo-crap

bij gebrek aan beter

bij gebrek aan iets

bij gebrek aan iemand

bij gebrek aan iets beter met iemand, of iets goeds om mee te starten en te oefenen.

4 Reacties to “de kat krabt the crap van the trap”

  1. miss evil said

    I like your krab
    don’t fall of the trap
    Never you have genoeg gezeverd
    so call me when it is afgeleverd

    got it?

    • sammy said

      (dat smilietje was niet omdat ik het grappig vind, eerder als bemoediging, als ‘als ge wilt heb ik altijd een oor klaarliggen om te luisteren maar momenteel ben ik te moe en suf om ook maar iets met inhoud te bedenken’)

      • pisblom said

        klaarliggende oren! ๐Ÿ™‚ mooi zo. Maar k ben een beetje uitverteld met mijn stille waters.
        Der moet dringend eens een vaartuig passeren met nieuwe verhaaltjes aan boord. Als ik vertelseltjes heb zullen ze wel aanmeren aan boord bij Pisblom, een klein elegant houten bootje

Geef een reactie

