Kas, kast, cast

april 9, 2009

Ik moet het denk ik niet hebben over het feit dat ik even lichtjes emotioneel gedesoriënteerd ben. Dat is niet zo relevant gezien het feit dat ik een vrouw ben, ligt dat namelijk vast dat ik het wel af en toe eens moeilijk moet hebben met emoties en met oriëntatie. (gezever).

Kan het fout gaan vanaf foute dromen, over dé kas van uw dromen.
Valt er dan vanalles uit de kast? Neen, tuurlijk niet, maar wat is een mens toch soms verdomd goed in het jagen op opgeklopte geesten en ideeën. En dat besef ik, dus ik ga er niets mee doen. Of is een echte fantasie echt genoeg?
Bon, het komt er een beetje op neer dat ik mij hoe dan ook gedeisd dien te houden, want ik weet dat ik angstaanjagend ben, wanneer ik pakweg jagend ben, dat ik mannen dan als kleine jongens de kast op jaag is al vaker een feit gebleken. Dat kan nooit de bedoeling zijn. Hoe dan ook, een moeilijke taak gezien ik nog in de begin-leer-fase zit van het hard-to-get spelen, vermits mijn mond even groot is als mijn hart en dus te gauw overloopt met waar mijn hart van vol is of denkt van vol te zijn. De overloop moet dus opgetrokken worden, een stukje hoger, een barrière van gevoelloosheid, van aantrekkelijke onbereikbaarheid.
En wederom heb ik niet gezwegen over de non-relevantie waarover ik zou zwijgen. Bij deze excuses aan alle bange jongens (al denk ik aan één enkelvoud in het bijzonder) die ik hierdoor doe opschrikken van bindingsangst. Het is niet omdat ik veel zeg, dat ik weet wat ik voel, denk, weet… Bindingsangst is eveneens my cup of tea, het is de ideale aperitief alvorens over te schakelen op…

Kortom ik ging het hebben over CAST, podcast. Vandaag via itunes wat shit en crap en goeds binnengelaten. De digitale poort stond open. De vidcast van STYLE.com is ideaal als je een watertander bent wat fashionshows betreft en fall09 wordt weer iets leuks om naar uit te kijken én Dries van Noten heeft een zwaar accent bij zijn pogingen om Engels te praten (dat buiten beschouwing gelaten, love him!).
Verder was ik nog op zoek naar een ideaal jogmuziekje, want mijn semi-deprimerende indie-folkmuziekjes hebben niet the rythm… oh ik beken dat ik heerlijk liep op de beats van Roger Sanchez’s  Release yourself, ik was volledig gereleased. Buiten mijn jogcircuit (speelt zich veelal af in Arenbergpark) blijf ik wel degelijk vasthouden aan non-sanchez-shit, maar wat moest ik lachen met die manier waarop die podcast in elkaar gedraaid was, volledig voorzien van “leuke” foto’s van dergelijk “aantrekkelijk” mannelijk sujet :), materiaal voor indegloriastylesketches denk ik dan. En terug serieus kan het worden met casts van IndieFeed of BBC Radio1 Introducing… muziek word je ingelepeld zonder dat je zelf actief moet zoeken via myspaces en last.fm’s  of youtubes etc. Passief, goed, mmm smaakt naar meer. En meer vind je dan bijvoorbeeld hier, vergelijkbaar met fleet foxes zei die radio1-man en precies wel terecht, dus leuk?! ja. I introduce you: Local Natives!

groeten aan allen x

3 Reacties to “Kas, kast, cast”

  1. alwaysdriventodistraction said

    angstaanjagend wanneer ge jagend zijt :p Ok, das misschien lichtelijk overdreven, maar ik ben ook wel van mening dat het beter is hard to get te spelen aangezien ge met het tegenovergestelde echt niks bereikt..Ik stel voor dat we daar de komende weken een beetje op gaan trainen, alleen moet er dan wel een target zijn dat ons wilt ‘getten’ natuurlijk 😉

  2. duchamps said

    jaja tis vies he jong:) onbereikbaar=aantrekkelijk, ja, dat blijkt wel soms te kloppen, maar onbekend is dan ook weer onbemind, dus moet ge moet in’t straat de gulden middenweg vinden.
    misschien is dat hard to get spel inderdaad wel een noodzakelijk voorspel, dat luchtig en wat kinky gespeeld moet worden…zodat den bram in vuur en vlam paraat staat in’t straat. Toch is het wikken en wegen, want je wil ook wat duidelijkheid geven aan en wilt ook niet met de voeten spelen van iemand die het meer dan waard is om genoegen mee te nemen. Dan zet je misschien ook weer iets kinky’s en moois op het spel. Dus dat hart toch maar genoeg laten spreken, niet te serieus en afgewisseld met wat speelse steken, dan is’t wel mysterieus,
    genoeg:)

  3. pironik said

    local natives, leuke tip.

Geef een reactie

