Play it, Mme!

mei 28, 2009

“You must remember this, a kiss is just a kiss” of hoe de versie van As time goes by, gebracht door good old Sam in Casablanca mij kippenvel bezorgde.

Of mijn bijdrage op dit wereldwijde web mijn toekomstige lezer kippenvel zal bezorgen, laat ik in het midden.

Maar dit is het beginpunt van mijn ontdekkingstocht. Enthousiast, gedreven door schrijfkriebels en ook wel onder zachte aanmoediging van mijn geliefde pisblom, begint mijn woordenvloed. Het gaat me niet om het brengen van grote waarheden of diepe wijsheden. Ik ben geen mens van al te ingewikkelde theorieën. Neen, het gaat om zieleroerselen van een, tja, jongvolwassen vrouw die ervan houdt af en toe het beeld stil te zetten of te rewinden naar zwart-wit. Naar kinderlijke onschuld, dat tikkeltje naïviteit. Ik beken, dit meisje heeft nog heel wat naïviteit in haar bezit. Maar ’t is anders, gepeperd, met een tikkeltje ‘evil’ en een snuifje gedoe.

Om niet clichématig te vervallen in een “we will see”, zeg ik dat we zullen zien wat het brengt, dit schrijven.

Tot slot nog even dit:

Aangenaam, me: Mme evil,

you?

2 Reacties to “Play it, Mme!”

  1. nasty-jo said

    me Tarzan, You Jane? 😉

Geef een reactie

