Flair chickshit

juni 4, 2009

Via een facebookmessage van de facebookgroep van nieuws.be kwam ik op de website van nieuws.be. Via wat geklik kwam ik op een debiel berichtje in verband met Flair en chickflics. Een klik verder zat ik dan weer op chickflick.be en flair.be en vervolgens op de volgende-weekpagina. Daar spotte ik het onderstaande, verontrustende bericht:

gsmflair

Eén ding staat vast, dit geeft me geen geldig excuus om de flair volgende week te kopen. Wel slaagt het erin mij -gedeeltelijk- van mijn stuk te brengen.

1. Ik geloof niet in de ware in het enkelvoud, 2. Hoe groot is mijn gsmadresboek? 3. Welk potentieel zit daar eventueel tussen? 4. Wat doen we ermee, zeker gegeven het feit dat het tegenwoordig toch wel meer en meer een standaard is om pakweg een duizendtal smsjes per maand ter beschikking te hebben.
Wat bedoelde Sam Goris weeral met een smsje doet geen zeer, is er iemand die zijn diepgaande songteksten al grondig heeft geanalyseerd?
Hoe komt de flair er toch bij dergelijke mededelingen te doen die mij via toevallige weg bereiken. Nu zit ik met het dilemma: mezelf geloven wanneer ik zeg “de ware” kent ge nog lang niet óf de Mme Soleil-capaciteiten van de flair, want wie weet hebben ze wel een empirisch sluitend (veld)onderzoek ondernomen…

9 Reacties to “Flair chickshit”

  1. nasty-jo said

    mijn nummer heb je 😉

  2. Mme evil said

    het mijne ook 😉

  3. Duchamps said

    oe maar wat dan met het romantische tafereel:
    onverwachte ontmoeting-onbekende-in’t straat->
    it’s on-van’t straat?:) Ok maar mss is dat inderdaad wel wat onrealistisch en past dat beter op een filmset(telen)+ wat onpraktisch en onwaarschijnlijk tijdens examens, dus gsmlijst maar is checken:) Mme evil ik vind het cool dat jij ook je pen ter hand neemt:) ik zal jullie stukjes lezen met open ogen! Groetjes in deze barre tijden

  4. jowjow said

    nee Boris is toch niet de ware denk ik:), maar misschien Basil wel!

  5. Pisblom said

    het ging eigenlijk over Bram… maar iedereen kan een bram zijn, dus ook een Boris of Basil 🙂

  6. jowjow said

    ik had wel in’t snotje dat het over brammeke ging:) maar dat moest een geheime naam blijven?! Kstel voor dat we een andere kiezen:)

  7. Pisblom said

    haha. jowjow, ik achterhaal nu pas wie ge zijt, denk ik. Met dat “int snotje”. Ook al spreken we dat anders uit. We zullen nog eens nadenken over nieuwe schuilnamen. Eens we die kwestie vergaderd hebben, kunnen we weer met ons verzet beginnen in ’t straat.

  8. Duchamps said

    je weet toch wel dat ik jowjow ben?:) haha ja ik zal vanaf nu dezelfde naam aanhouden om verwarring over bram en alleman te vermijden

Geef een reactie

