juni 19, 2009

Even heel snel. Want ik zit in een grote blokrushrushrush vandaag. Desondanks heb ik gedurende de (bijna) afgelopen blok hier en daar voldoende tijd genomen om een heel pak nieuwe muziek te beluisteren. Florence and the Machine (en ja, off course ze komt naar het beste festival van Kiewit) is een van die ontdekkingen. Vooral te appreciëren omdat ze mij de juiste mix geeft van enerzijds optimisme (een constante tijdens de blok) en anderzijds pure, lekkere agressie (een constant gevolg van de blok) vandaar:

myspace Florence & the Machine

Eén reactie to “”

  1. Sammy said

    Vanaf nu vind ik alles wat naar pukkelpop komt slecht, gewoon uit zelfbescherming, omdat ik niet mee kan gaan en nu al weet dat ik iets ga missen, maar aangezien ik toch alles slecht vind, mis ik dus eigenlijk niks. Snappie? Gaat ge mee naar dour een dagje als vervanging?

    Doet dat goed en als het echt niet lukt, dan moogt ge de prof ook versieren…

Geef een reactie

