glastonmerry

juni 27, 2009

Waarom moeten de belastingsambtenaren mij kennen als ‘ongehuwd’ maar is er nergens sprake van ‘student’ of iets dergelijks op de belastingsbrief die zo onzinnig lijkt. Ben ik misschien meer ongehuwd dan student? (En nu de vreemdste associatie). Moest het er vandaag op aankomen om te trouwen, gans absurd gezien mijn leeftijd en status, dan zou ik wel ‘i do’ zeggen indien het verzoek en of de ceremonie zich afspeelde in Glastonbury. Op of rond het Glastonburyfestival dus, telkens waanzinnig heerlijke groepen, maar wat wil je op Britse bodem. En tijdens surfen leg en volg ik net zo’n vreemde linken als bij vreemde associaties. Dus ik kijk wat op nme.com en ik kijk wat op bbc.co.uk/glastonbury en ik check wat weetjes (zo stroomde er blijkbaar veel publiek naar het podium waarop verrassingsact Supergrass optrad, omdat men Artic Monkeys verwachtte) en wat foto’s en de line-up. En ik vestig mijn aandacht willekeurig (of misschien ook niet) op de namen van BBC Introduction Stage. En de namen zeggen me niets, op Rogues na, eenmaal gezien in BBC Sound (op BBC2), denk ik toch. Ongekende namen zijn onbeminde namen, ontdekken staat vrij.

Life in Film dan maar, dat vind ik een betrekkelijk leuke bandnaam op het eerste zicht. En het eerste zicht op hun myspace is hun music in film, oftwel hun videoclip van de single Sorry. Ik denk een beetje aan Kings of Leon, door de stem. Het bevalt me wel en het is een mooie clip, die het beste haalt uit wat er in zo’n doordeweekse mannen met gitaren kan zitten. En als je deze link beklikt, dan kan je mits een zeer kleine moeite -van je e-mailadres opgeven- hun twee nummers (Sorry en Suitcase) GRATIS verkrijgen. En dat vind ik leuk en sympathiek.

Sorry:

Two Door Cinema Club: Een tweede groep die geïntroduced wordt. Energiek, springerig, jong, tof, maar echte superlatieven plak ik er niet meteen op:

En als dit een dilemma was, zegt u dan 1(.) leven in de film of 2(.) deuren naar de cinema??

Eén reactie to “glastonmerry”

  1. PJ said

    goeike die life in film!

Geef een reactie

