And we all had a lovely time

juni 30, 2009

Pukkelpop vorig jaar.

Pisblom regelde onze eerste ontmoeting en het was meteen raak.

Vorige vrijdag, op de Dijlefeesten te Mechelen zag ik hen opnieuw en diezelfde ‘coup de foudre’ dook weer op. Al was het ditmaal liefde op het tweede gezicht, in een andere, sfeervolle omgeving en met een even gezellige bende.

Qua sfeer past het bij iets dat ik terug vond in de oude doos:

Hopla, we zijn weer in de wereld gesprongen. En hoe! Beentjes in de lucht, beentjes op de grond, beentjes in het rond. Hopla hopla, hé!

Ziggie ziggie, woewoewoe, boemtsjaktsjak!

Plakkerige jurken, plakkerige lijven, zwierig in het rond, omhoog omlaag niet op de grond. Eén twee drie vier en draai en zwaai en hup en hop, hope this drive will never stop.

Hopla, we zijn weer in de wereld gesprongen. En óf! Gimme gimme, hup hup hup.

Dancing queens verstopten zich in meisjeslichamen,

Voldaan zingen we: Aaamen

Ondertussen ben ik al lang niet meer hun enige minnares. Menig ander hart werd reeds gestolen. Maar ik deel mijn idolatrie graag met anderen dus bij deze…

Kijk, luister en oordeel zelf…Ik koos ‘Jenny again’, omdat ik toch iets moet kiezen.

Niet dansbaar denk je? Wacht tot je hun optredens meemaakt, wedden dat – al is het maar een tinteling in dat linkerbeen – er iets bewogen wordt?

3 Reacties to “And we all had a lovely time”

  1. nasty-jo said

    Ik was daar donderdag !

  2. Pisblom said

    ik ook.
    wat een toeval.
    eindelijk hadden we mss eens de kans om een nasty jo te ontmoeten in real lijf, life bedoel ik.
    Wie was daar nog? Gelieve hier aan te melden!

    • hoss said

      Pissie, dat was vrijdag dat wij daar waren. Of is er hier iets verzwegen gebleven?
      Anyway, ik heb de beentjes eventjes zien gaan.
      Maar jonasty heeft, dus, waarschijnlijk, de jeugd gespot. En wij niet, crap. Al ging mr. adri vd hoof ook wel hard op “deze nigga”, zaterdag.

Geef een reactie

