‘d Love a tête à tête with my secret love called N.

juli 23, 2009

Ik ga wel degelijk akkoord met wat al wel eens gezongen wordt, zijnde “Doesn’t matter if you’re black or white“.
En ze beweren dan wel dat “Once you go black, you never go back“.
Maar ik zie hier en nu de kans om het tegendeel te bewijzen, om mijn oude, zwarte vriend vaarwel te zeggen en stoute, cliché woorden te gebruiken tegen een nieuwe, witte vriend.
Vermoedelijk zeg ik dan verleidelijk: “Hé, gij zijt wit, exact de kleur die bij mijn tweede hoofdkussen past!”

Het is niet alleen goed dat ik weet dat hij past waar hij ’s nachts thuishoort, veilig dicht bij mij.
Hij heeft meer in huis:

  • Hij heeft ook meer buitenshuis. Hij leidt me de weg. Tenslotte ben ik vrouw genoeg om deze al eens te verliezen in een plaatselijke stad. ‘Navigerende leiding’ is welkom.
  • In de wereldwijde ‘web’omtrek raak ik waarschijnlijk niet verloren, maar ook daar mag hij mij naar hoge golftoppen leiden.
  • Hij is stoer, voorzien van de juiste ‘toetsen’. Toch ook als goed afgerichte was in mijn handen, wanneer ik hem aanpak met mijn ‘feminine touch’. En die ‘touch’ kan leiden tot veel, en tot ‘spel’ en plezierrr.
  • Hij is sociaal. Zal volop in de smaak vallen bij mijn ‘contacten’, mijn vrienden en familie.
  • Hij moet mee naar alle feestjes, die ‘agenda’gewijs genoteerd staan. Alwaar hij altijd paraat zal staan om leuke snapshots te shooten met zijn ‘5megapixellens’ die hij toevalligerwijs altijd bij de hand heeft.
  • Hij is een ‘muziek’fanaat. En gedeelde interesses zijn een must! Ik zal hem bekoren door zijn schijf liefdevol vol te laden met de crème de la crème uit mijn collectie. Hij zal mij nadien bekoren door die liedjes zachtjes in mijn oor te zingen. Verleiding gegarandeerd.
  • Hij is ideaal om altijd en overal mee naartoe te nemen. En ik las wel eens dat een verliefde vrouw gemiddeld twee kilo verliest, want vlinders wegen niets en liefde kost energie. Bij mij zou het gerust omgekeerd mogen zijn, ik zou er een extra lichtgewicht van exact 150gram bij willen hebben op de weegschaal, voor altijd.

Ik kan niet dieper op de mogelijke details intreden, de rest zou te privé zijn. Hoewel. Wanneer ik hem zal (lief)hebben en koesteren, geschiedt gegarandeerd het fenomeen dat waar mijn hart van vol is, mijn mond van overloopt.

Amateurfilmpjes met de recht-uit-het-hart-verklaring  ‘I think I like you’ staan reeds op mijn vimeo-palmares. Nu kan ik echter onnaief meer beweren dan dat ik denk dat ik hem leuk vind. Ik weet het zeker. Dit zou wel eens meer kunnen zijn. Dit is innovatie, dit biedt zekerheid, dit is mijn toekomstige, dit is het angstwekkende L-word: liefde.
Op 1 augustus zal ik weten of het wederzijds kan zijn. Geen wraakgevoelens of bitchfights indien hij voor een ander kiest die hem goed zal behandelen, maar één ding staat vast:

Ik wil hem

en dat zet ik ook ditmaal nog eens extra in de verf met een kort, naief, hoopvol filmpje, waarin ik mijn liefde aan mijn schatje (zijnde de Nokia N97, of was dat u al duidelijk geworden intussen?) verklaar:

The Good (N97) vs. The Old from Pisblom on Vimeo. (insluiten lukt niet: de tweede Pisblomproductie blijft slechts één enkele klik verwijderd, check het!)

Rest mij nog een extended creditsversie neer te pennen:
Met dank aan:
Brussels Girl Geek Dinner & Nokia
Music by Tiga: Beep Beep Beep, zeer toepasselijk nummer!

PROUD to become a Girl Geek
zeker indien dat met een Nokia N97 in de hand zou kunnen zijn, hoe wandel je anders geloofwaardig door Girl Geek Land?

2 Reacties to “‘d Love a tête à tête with my secret love called N.”

  1. Sammy said

    Welly welly welly wel
    uw tekst valt ook compleet anders te interpreteren, 1 augustus will be exciting, zeker weten…

  2. pcuser1961 said

    Euh..Beetje ingewikkeld voor mij,haha..Maar wel ee, zeer fijne zaterdag gewenst…

    Groeten

Geef een reactie

