Those Mice are Nice

augustus 3, 2009

Vorige week droomde ik dat we een nieuw beestje in huis hadden rondlopen en dat was een witte muis.
Het leek heel evident dat die in huis rondliep, dat mijn moeder zo gezwind was om deze te vangen wanneer ze uit haar kooitje sprong en tenslotte dat ze het beste maatje was van onze zwarte hond.
In de wakkere wereld leek het minder evident om een moeder grapjesgewijs eens te overtuigen van dit nieuwe huisdier. Het dichtsbijzijnde compromis dat hypothetisch te sluiten viel, was een konijn.
Afgelopen nacht was ik in Frankrijk. ’s Nachts vond daar in een pittoresk kerkje een akoestisch optreden plaats van Santogold onder begeleiding van een stel hiphopdansers. Ik was in gezelschap van scoutsvrienden en we zongen uit de bijbel Santo’s lyrics mee. Daarna was er nog een discussie over al dan niet gaan zwemmen met het risico op het missen van de laatste bus. Maar dat was voor alle duidelijkheid dus ook een droom.
Intussen is er toch een nieuwe muis in huis gehaald. Waarschuw me als ik te zeer lijk te transformeren in Barbie (roze + blond > vooroordelen). Het zou een nachtmerrie zijn en dan zwijgen we nog over dat jarenlange timmeren aan het image-management.
Picture0067

3 Reacties to “Those Mice are Nice”

  1. Lolo said

    de vriendschap …

  2. Pisblom said

    als vriendschap uw aversie voor roze niet overleeft, is ze overrated. in dat geval moet ik dringend op zoek naar… eens iets anders dan ordinaire friendship

Geef een reactie

