Josh (eventually he will be mine)

augustus 4, 2009

J. Tillman heeft te weinig of geen videoclips. Vandaar voelde ik me wel verplicht Above All Men hieronder te delen.


Eigenlijk wou ik Laborless Land even onder de aandacht brengen, maar daarvoor moet je wel langs deze barrière klikken:
LaborLess Land – J. Tillman

Prachtig album toch wel zijn Vacilando Territory Blues.
Het ligt al lang in mijn rek.
Het is wat te gevoelig, chance dat die man een baard draagt.
Of overschat ik daarmee de mansheid die uitgaat van baarden.
Of  het pussygehalte van J.

En voor een verklaring van die hoopvolle titel moet je maar eens in K. Roe’s reader uit 2e bach communicatiewetenschappen in een passage over idolatrie duiken.

Eén reactie to “Josh (eventually he will be mine)”

  1. […] was op de blog van Pisblom dat ik voor het eerst van J. Tillman – de drummer van Fleet Foxes – en dit album […]

Geef een reactie

