een klein klein beetje pukkelpop

augustus 24, 2009

+ dizzie heeft me niet dizzy gemaakt

+ ! ik lach te hard met mijn eigen moppen consequentie een (zwoele?) hese stem, intussen al 3 dagen

+ een snuifje muziek van Vampire Weekend brengt mij naar een rockend tropisch woud, test ook eens wat ze met u doen via MySpace.

+ beste oneliners -althans in hun context gerelateerd- uit kiewit: amaai das ook ne frisse, ik heb ne naakte man gezien!! en proper komde gij mijn tent ni in

+ heeft u the whitest boy alive gezien (eender waar) om verschillende redenen en zeker op pukkelpop een topper: goede, aanstekelijke muziek, een mooie herinnering aan de strafste groupie-ervaring ooit ergens na een ABoptreden, het publiek voor ons was halfnaakt en shakend, wijzelf schoon aangekleed maar eveneens heupwiegend, het publiek achter ons bestempelde ons als echte fans misschien konden ze dat afleiden uit een grondige studie van onze heupen en konten (waarom bestaat er nog zoiets als handenlezers), zanger Erlend had een bekend tshirt aan gemaakt door isa speciaal voor dat fameuze ABoptreden maanden eerder en ten slotte voldeed de toetsenist ook aan mijn nieuwe oppervlakkige oordeel dat mannen met snorren wel iets hebben….

+ ik heb mijn zeer waarschijnlijk toekomstig uurrooster al eens gecheckt en ik zag dat het goed was

+ ik heb ook nog eens een retour vliegtuigticket gebookt wat betekent dat er nog eens een grensoverschrijdende periode aanbreekt.

+ verder veel rommel en weinig zin om die te verplaatsen

+ ik hoop op nog meer schoon weer en eindelijk ook weer eens wat gewildebras avontuur, want op pukkelpop heb ik me zeer braaf gehouden op wat stoerheid ten tijde van the Get up Kids in the Shelter (steevast de skate genoemd) na en t feit dat ik blood red shoes verkoos boven dag 1 van dEUS.

+ …

orde zit er vandaag niet in, ook niet in zinnen en uitgebreide verhalen ophangen lukt me niet. de rest spaar ik op. OP = nooit OP, als het op mijn woorden aankomt.

Later!

6 Reacties to “een klein klein beetje pukkelpop”

  1. sammy said

    where are you gooooing? bangladesh misschien? tip: naar delhi vliegen is goedkoop en vandaar is het maar pakweg een hele dag en nacht met de trein, DOEN!

  2. Pisblom said

    Italy Baby!
    no banglabangla.wordpress.com for me πŸ™‚

  3. Lolo said

    meer pukkelpopzand van me afgeschraapt dan ooit tevoren!

    twas n goei jaarke! maar volgend jaar toch met beide voeten op de grond blijven voor mij πŸ˜‰

  4. Lolo said

    heup en kont zal ik blijven bewegen !

  5. Pisblom said

    nice. they like the way you move it, move it. We zouden in de mooie toekomst ook wat festivalzand op Glasto of andere locaties moeten sparen.

Geef een reactie

