Size

februari 5, 2010

ik heb iets tegen mensen
die (on)subtiel vragen hoe het staat
met punten…
en dat is geen kwestie van schaamte

vanuit interesse
dat lijkt mij nog een toelaatbare voorwaarde
om zo’n domme “hoeveel hebt gij” te stellen
maar altijd draait het toch stiekem om:
ik wil meer hebben,
ik maak u in, want ben een competitieve bitch

al valt er zelf ook wel een portie te genieten met een repliek die zorgt voor
een mond vol tanden
als ze niet het verhoopte antwoord krijgen

als je het toch over beter, maar vooral over méér wil hebben
vraag dan gewoon:

hé hoe groot is die van jouw?

of

wat is je cup?

dan krijg je tenminste een meetbaar antwoord
en de optie om daaraan een subjectieve interpretatie te koppelen
(om jezelf te troosten)
want:

pfoee
is that all you got!

2 Reacties to “Size”

  1. PJ said

    slechte punten pisblom?

  2. Vincent said

    Beste A.,

    weet dat ik, toen ik je vroeg hoeveel je had voor je stage, niet informeerde naar je cupmaat.

    (Althans niet bewust)

    Vincent

Geef een reactie

