Heerlijke Prospectie

maart 29, 2010

Er hangt nog een heel klein vleugje Dior. En dat is het beste wat ik momenteel om handen, of liever om mijn polsen, heb.
Ik ben stiekem begonnen aan een parfumprospectie. Dat kost tijd. Moeite. Hoogstwaarschijnlijk geld.
De shortlist is kort. Gelukkig, want kiezen is moeilijk.
Ralph staat op kop, met 2 plaatsen in de top 3.
Maar Christian entert deze week de top van de kanshebbers.
Qua namedropping kan dat tellen, een Ralph of een Christian. Ze zijn niet van de minsten.

What’s in a name, when it is about a scent?

Welke meesterlijke genie kan het bedenken…
Het is communicatie op het hoogste, meest subtiele, niveau. Welke vrouw wil welke geur en waarom?

Ik wil iets dat balanceert.
Op een lekker slappe koord.

Met:

Een gekke twist. Een gezwinde pirouette. Een seizoen dat lente is.
Een zuchtje frisse wind op de heetste dag. Een half zichtbare glimlach op een frisse roze mond.

&

Een tikkeltje uitdagendheid. Het stoutste uit het braafste.
Subtiliteit, maar toch seks.

Hebben ze dat in een flesje?

4 Reacties to “Heerlijke Prospectie”

  1. C.Melchior said

    Bottle me up!

  2. Linn said

    Wat weet je dat toch weer heerlijk te verwoorden.

    Ik ben zelf al meer dan een maand met een parfumprospectie bezig. Ik wil eens iets nieuws, iets wat ik nog nooit gebruikt heb. Helaas loopt de zoektocht niet van een leien dakje.

  3. Vuur said

    Coco Mademoiselle van Chanel al ‘ns geprobeerd? Ik vind dat jouw perfecte omschrijving daar helemaal bij past.

  4. Pisblom said

    @Linn Good Luck met je prospectie. Het is een werk van lange adem :)Vooral van INademen.

    @Vuur Gisteren Coco getest, bijzonder goedgekeurd! Maar ik ben er nog niet helemaal uit… 🙂

Geef een reactie

