Eindgoed

mei 25, 2010

Ik neem afscheid van WordPress. Althans op de voorgrond, achter de admin-schermen herken ik nog steeds mijn eigen blog.
Ik heb er werk van gemaakt om van Pisblom.wordpress.com iets te maken. Liefst zoiets als een eclectische verhalenbundel waarin feit en fictie evenwaardig zijn, een koekentrommel met leuke foto’s, een jukebox met muziek die me beroert.
Mme Evil houd ik. Ze is te absurd en te lief voor woorden. Ze is een blogbuddy en een boezemvriendin met een mooie decolleté. Om die en om vele andere redenen neem ik haar mee.
Vanaf nu vindt u ons op:

Pisblom.be

Dus kom eens langs om te lezen, te kijken, te commentariëren met lieve of met straffe woorden.
De deur staat wagenwijd open!

Aan die enkelingen die een Pisblomkoppeling maakten in hun blogroll vraag ik zeer lief om up to date te blijven, want hier gaan onze ogen dicht.

Reacties zijn gesloten.